Politica de returnare

Panourile de sticla sunt produse personalizate 100% atat din punct de vedere al grosimii sticlei, dimensiunilor ei cat si al imaginilor ce sunt imprimate, astfel ca ele nu pot fi re-vandute catre alti clienti.

Cu toate acestea sticla de protectie imprimata poate fi returnata in urmatoarele conditii:

  • Clientul semnaleaza existenta unei probleme a produsului in maxim 24 de ore de la primirea coletului
  • In conditiile in care exista diferente semnificative (ce impiedica montajul) intre cotele transmise de catre client si cele ale produsul primit
  • In conditiile in care pe sticla securizata nu a fost imprimata imaginea solicitata de catre client
  • In cazul in care a fost convenit de ambele parti ca produsul poate fi returnat, acesta trebuie sa nu aiba nici o urma de folosinta si sa fie predat in aceleasi conditii in care a fost receptionat (fara zgarieturi, urme de la montaj, etc).
  • Impachetarea produsului ce urmeaza sa fie returnat trebuie sa fie realizata in acelasi ambalaj in care a fost receptionat.

Va rugam sa aveti in vedere ca pot exista diferente intre culorile imaginii, ale simularii digitala care este afisata pe dispozitivul dvs si aspectul final al sticlei imprimate.

Aceste diferente pot fi date de reglajul contrastului, setarea de intensitate a culorilor, etc pentru fiecare dispozitiv in parte, astfel ca aceasi imagine poate avea o cromatica diferita pe telefonul dvs, televizor sau laptop.

Atunci cand clientului alege sa furnizeze el imaginile ce o sa fie printate pe sticla, este foarte important sa ne transmita fisierele la calitatea potrivita pentru imprimare. O calitate slaba a imaginilor conduce implicit la o calitate nepotrivita a imaginilor imprimate pe sticla.

Prin departamentul nostru de grafica & design o sa va oferim insa sprijinul necesar atat in alegerea imaginilor cat si prelucrarea lor astfel incat produsul final exact ceea ce va doriti!