Deschiderea coletului la livrare

La ArteMurale poti beneficia de optiunea de DESCHIDEREA COLETULUI LA LIVRARE.

In acest fel poti achita dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca panoul de sticla este stare buna si nu a fost in vreun fel afectat la transport. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru firme sau alte organizatii.

Aceasta optiune este gratuita si va ofera posibilitatea de a va verifica produsul  comandat.

Te sfatuim asadar sa verifici coletul chiar in momentul livrarii si sa semnezi documentele de transport doar dupa ce ai verificat cu atentie coletul si ai convingerea ca produsul comandat este in stare perfecta. Orice reclamatie sau problema semnalata dupa semnarea AWB-ului nu mai poate fi luata in considerare.

Serviciu iti ofera DOAR posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta (nu prezinta semne de lovire, zgariere sau alte probleme de tip estetic).

 Lucram cu diverse firme de curierat sau transport si oricare dintre acestea au obligatia de a permite verificarea continutului fiecarui colet.

Daca totusi te confrunti cu un refuz din partea curierului, suna-ne la oricare din numerele de telefon afisate la rubrica de Contact.