Garantii

1. Pentru a putea beneficia de garanție, produsul trebuie sa fie insotit de:

  • Factura primita impreuna cu produsul in original sau copie
  • Declarația de conformitate + Certificatul de garantie in original sau copie a acesteia
  • O descrierea amanuntita a problemei sau a defectului ce face obiectul reclamatiei

2. Cum se inregistreaza o cerere de garantie/retur:

Daca doriti sa inregistrati o cerere de garantie sau retur va rugam sa ne solicitati pe email formularul. Dupa completarea tuturor informatiilor va rugam sa ne trimiteti o copie a acestui formular la adresa: retur@artemurale.ro

3. Garantie – Generalitati

Panourile de sticla si orice alte produse afisate pe siteul www.artemurale.ro sunt noi, sunt fabricate si apoi imprimate in Romania, de catre Romconect Advertising SRL cu cerneluri UV pe baza de apa. Livrarea panourilor decorative se face in ambalaje specifice ce ofera protectia potrivita produselor din sticla. Panourile de sticla decorativa antistropire beneficiază de garanție, conform prevederilor legale in vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare, OUG 34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare si Legea 449/2003, cu modificarile si completările ulterioare).

Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei si se acorda prin remedierea sau repararea produsului comandat daca acest lucru este posibil, iar in caz contrar prin inlocuirea sau returmarea sumei de bani achitate de catre client.

Neprezentarea sau pierderea facturii si/sau a certificatului de garantie conduce automat la pierderea garanției. Pentru certificatele de garantie ale sticlei personalizate nu se elibereaza documente duplicat.

In cazul in care cumparatorul sesizeaza lipsa certificatului de garantie ce trebuie sa insoteasca produsul, este necesar sa ne anunte in scris pe adresa de email de la www.artemurale.ro intr-un interval de maxim maxim 48 de la primirea coletului. Sesizarile ulterioare nu sunt luate in considerare.

4. Procedura de preluare a produsului care face obiectul garantiei

Produsul pentru care se solicita garantia va fi preluat de catre firma transportatoare la comanda producatorului. Modalitatea de ambalare pentru transportul retur trebuie sa fie identica cu cea in care produsul a fost receptionat, folosind acelasi tip de ambalaj. In cazul in care produsul va sosi deteriorat datorita ambalarii necorespunzatoare (va prezenta urme de folosinta, zgarieturi, sparturi, etc) el nu va mai face obiectul garantiei.

Toate costurile aferente solutionarii procedurii de garantie sunt suportate de catre Producator (cheltuilei de transport, remedierea inlocuirea produsului)

Produsul pentru care se solicita garantia va fi preluat de la Cumparator de un curier trimis de Vanzator. Produsul trebuie sa fie trimis prin curier ambalat corespunzator (daca se poate chiar in ambalajul original, daca nu se poate in alta cutie dar asigurat in interior cu protectii impotriva socurilor), pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului retur datorită ambalării necorespunzătoare nu vor fi primite in garanție, iar Vanzatorul nu isi va asuma responsabilitatea pentru aceste produse.

5. Garantia se pierde si nu acopera urmatoarele situatii:

  • Atunci cand din vina Cumparatorului sau a unei terte persoane (montator, etc) produsul a fost deteriorat
  • In timpul procesului de montaj, dupa finalizarea acestuia sau pe durata perioadei de exploatare produsul a fost zgariat, spart, cioblit sau altfel deteriorat
  • Deteriorarea produsului datorata folosirii la montaj a unor substante adezive nepotrivite care pot ataca imaginile imprimate sau suprafata panoului de sticla
  • Utilizarea pe durata montajului a unor unelte nepotrivite care pot conduce la spargere sau deterioarea sticlei.
  • Deteriorarea produsului datorita unui montaj cu echipa nespecializata sau unor actiuni de manipulare nepotrivite pe durata montajului
  • Utilizarea panourilor de sticla in conditii neadecvate (montajul sticlei in zone cu variatii mari de temperatura/presiune/umiditate)
  • Expunerea sticlei de protectie la conditii de umiditate excesiva, praf
  • Actionarea pentru intretinere si curatare asupra sticlei cu substante chimice neadecvate (se foloseste doar solutie de curatat geamuri)
  • Expunere sticlei la temperaturi mai mari de 100 grade Celsius
  • Supunerea sticlei la socuri mecanice
  • Montajul neadecvat al prizelor incastrate in sticla, sau a altor obiecte de decor ce intra in contact direct cu sticla.
  • Incercarea de modificare sau modificare caracteristilor produsului furnizat (dimensiuni, orificii, imagini imprimate, etc)
  • Transport neadecvat la o alta destinatie decat cea initiala solicitata de catre client